Školní rok 2020/2021

Slavnostní zahájení školního roku 2020/2021 se uskuteční
                                   v úterý 1. září 2020 v kmenových třídách 1.A, 1.B, 1.C, 1.D.
TENTO PLÁN SE MŮŽE PODLE EPIDEMIOLOGICKÉ SITUACE ZMĚNIT !
Prvňáčkům přejeme do nového školního života vykročení tou správnou nohou!
Třídní schůzka se v kmenových třídách uskuteční ve čtvrtek 27.8.2020 od 16:00.
Žádáme rodiče, aby přišli v roušce!!
Aktovka:
desky na papírová písmenka
desky na karty s čísly
pastelky
obaly na učebnice a sešity
Penál:
2x tužka ( 1x silná měkká), 2x pero ( tornádo), nůžky, ořezávátko, guma,
Kufřík:
vodové a temperové barvy, štětec plochý širší, štětec kulatý, hadřík, kelímek na vodu, voskovky, modelovací hmota, podložka na modelování, lepidlo, pláštík
Sáček s přezůvkami
Sáček na TV:
cvičební obuv na venkovní plochu i do haly
Cvičební úbor:
tričko, krátké kalhoty, tepláková souprava
(děvčata – gumičky na stažení vlasů)
  • Číselné třídní seznamy dětí jsou zveřejněny na webových stránkách školy zde, na Úřední desce školy u hlavního vchodu a budou před začátkem školního roku vyvěšeny na vchodových dveřích. V případě, že byste potřebovali více informací, neváhejte nás kontaktovat.       ( zskolin@iol.cz )
1. A ( Mgr. Marcela Kunášková) – pavilon „ 1. stupně “– levý vchod nahoře
1. B (Mgr. Jana Najmanová ) – pavilon „ 1. stupně “ – levý vchod nahoře
1. C ( Mgr. Marta Ješetová ) – budova Internátu – 2. patro
1. D ( Mgr. Radmila Štědrá ) – budova Internátu – 1. patro
 
ÚTERÝ
1. září 2020
příchod dětí a rodičů v 9.00 před školu, následně do kmenových tříd ( bez aktovky, bez bačkor )
slavnostní zahájení školního roku 2020/2021
první den nového školního roku je plánován asi do 10 hodin
( školní družina již možná)
STŘEDA
2. září 2020
výuka do 9.40 hodin ( školní aktovka, penál, bačkory v plátěném sáčku, svačina, pitný režim ) 
postupné vybavení – kufříček, úbor na TV …dle pokynů tř. uč.                                                   
( školní družina )
ČTVRTEK
3. září 2020
výuka do 10.45 hodin  ( školní aktovka,  svačina, pitný režim )                                                     
( školní družina )              
PÁTEK
4. září 2020
výuka do 11.40 hodin   ( školní aktovka, svačina, pitný režim )                                                  
( školní družina )                              
následující dny školního vyučování již podle rozvrhu
První dny školního vyučování budou mít děti zkrácené, aby si postupně zvykly na nové prostředí.
  1. Znám svoje jméno a příjmení, vím, jak se jmenují rodiče.
  2. Umím se obléknout i převléknout do cvičebního úboru tak rychle, aby nikdo z mých kamarádů na mě nemusel čekat.
  3. Umím uklidit knížky, pastelky a hračky tam, kam patří.
  4. Dovedu kreslit tužkou a pastelkami i malovat barvami.
  5. Poznám barvu červenou, modrou, zelenou, žlutou, hnědou, černou…………
  6. Umím vystřihnout obrázek nůžkami s kulatou špičkou.
  7. Dovedu si připravit svačinku na ubrousek a po jídle si umýt ruce.
  8. Dovedu poslouchat maminčino vyprávění se zájmem a v klidu.
  9. Televizní pohádky, filmy a písničky pozorně sleduji a povídám si o nich s rodiči.
  10. Do školní tašky si sám uložím věci.
  1. Každý den kontroluji za přítomnosti svého prvňáčka jeho školní tašku.
  2. Každý den zkontroluji penál a připravím ostře ořezané tužky. Vím, že dítě jich má mít v zásobě několik.
  3. Pomáhám dítěti v přípravě školních potřeb a učebních pomůcek za jeho přítomnosti, společně je ukládáme do tašky.
  4. Školní pomůcky koupím podle pokynů třídní učitelky.
  5. Pravidelnou přípravu na vyučování rozdělím dítěti na kratší časové intervaly.
  6. Příprava na vyučování by měla probíhat v klidném a příjemném prostředí, aby se dítě mohlo soustředit na svou práci.
  7. V klidu si popovídám s dítětem o tom, co prožilo ve škole, snažím se odpovědět na jeho otázky.
  8. O společných kulturních zážitcích (rozhlas, televize, kino, divadlo, koncerty) si s dítětem vyprávím, snažím se mu vysvětlit, čemu nerozumělo. Tím rozvíjím jeho rozumové vnímání.
  9. Své dítě pohladím, pochválím za dobré výsledky. Snažím se nezlobit se, když se mu něco ve škole nedaří.        
  10. Jsem součástí školy, nestojím mimo ni, zvykám si na zcela samozřejmé návštěvy ve  škole.